»Ko so Rothka sredi 50. let povprašali po idealni razdalji, s katere naj človek gleda njegova monumentalna platna, je umetnik priporočil osemnajst palcev.«
»Ko sem že začel delati, sem ugotovil, da name podzavestno vpliva Michelangelovo stopnišče Medičejske knjižnice v Firencah. Zbuja natanko takšen občutek, kakršnega iščem sam – kot da bi bili ujeti v sobo, kjer so vsa okna in vrata zaprta, in vse, kar nam preostane, je, da tiščimo glave ob zid.«
»To so megličasti prehodi enega barvnega oblaka v drugega, raztegljivost ploskve v globino ali stran od nje, kontrast med nasičenostjo in sočasnim razblinjenjem vizualnega prostora, s čimer je ustvarjen vtis optične vibracije, migetanja in nenehnega gibanja slike, ki ni več 'podoba doživetja, temveč doživetje samo'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju